Η RepTec ιδρύθηκε το 2011 από τους Ελεκίδη Νίκο και Δαρδαμάνη Κώστα. Έχοντας πολυετή πείρα στα υπολογιστικά συστήματα, είμαστε σε θέση να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας σε εταιρίες που έχουν ανάγκη την εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία του ηλεκτρονικού τους εξοπλισμού, χωρίς να χρονοτριβούν για την επίλυση κάθε προβλήματος που μοιραία εμφανίζεται.
Η RepTec, προσφέρει άμεση τεχνική υποστήριξη. Χάρη στην εμπειρία μας, έχουμε την γνώση να υποστηρίζουμε όλα τα προγράμματα online κρατήσεων εισιτηρίων που υπάρχουν σήμερα, όπως Sabre, World Span, Galileo και ForthCrs.
Τα περισσότερα προβλήματα που παρουσιάζονται σήμερα στους υπολογιστές, έχουν να κάνουν με το λογισμικό. Με την εξέλιξη της σημερινής τεχνολογίας, είμαστε σε θέση να επισκευάζουμε το μεγαλύτερο μέρος των δυσλειτουργιών κάνοντας χρήση της τεχνολογίας Remote Desktop Support. Εσείς μας δίνεται τον προσωρινό έλεγχο του υπολογιστή σας και μέσω ενός ειδικού προγράμματος, μπορούμε σε ελάχιστο χρόνο από την αναγγελία της βλάβης να κάνουμε διάγνωση και επίλυση του προβλήματος. Με την υπηρεσία αυτή μπορούμε να σας εξυπηρετούμε άμεσα, εξ’αποστάσεως. Εφόσον το πρόβλημα δεν λύνεται, τότε θα σας επισκεφτούμε στον χώρο σας.
Το Remote Desktop Support, επειδή δεν είναι ακόμα ευρεία γνωστό, πολύ από εσάς δικαιολογημένα διατηρούν τις επιφυλάξεις τους για το πόσο ασφαλή είναι τα προσωπικά τους δεδομένα, ή κατά πόσο θα μπορεί κάποιος να επανακτήσει τον έλεγχο του υπολογιστή σας χωρίς την συγκατάθεση του χρήστη. Κάτι τέτοιο είναι αδύνατο να συμβεί διότι το πρόγραμμα που χρησιμοποιείται για να υπάρξει "γέφυρα επικοινωνίας" μεταξύ τεχνικού και του χρήστη, δεν πραγματοποιεί κάποια εγκατάσταση. Έτσι, όταν το "εκτελείτε" εσείς, μόνο και μόνο τότε μπορεί ο τεχνικός να αποκτήσει πρόσβαση στον υπολογιστή. Επίσης, καθ’ολη την διάρκεια της συνεδρίας κάθε ενέργεια του τεχνικού φαίνεται στην οθόνη του χρήστη, άρα έχετε την δυνατότητα να παρακολουθείτε κάθε κίνηση που γίνεται στον υπολογιστή. Μετά το πέρας της συνεδρίας, ο χρήστης τερματίζει το πρόγραμμα επικοινωνίας, με αποτέλεσμα την διακοπή της σύνδεσης.
Με την μέθοδο απομακρυσμένης επίλυσης προβλημάτων, είναι δυνατό να λυθούν πολλές δυσλειτουργίες όπως: Εγκατάσταση, παραμετροποίηση και υποστήριξη όλων των προγραμμάτων του υπολογιστή, ακόμα και των προγραμμάτων Online κρατήσεων. Εντοπισμός και καθαρισμός από Ιούς και γενικά κακόβουλα προγράμματα που προκαλούν δυσλειτουργία. Εγκατάσταση και αντιμετώπιση προβλημάτων σε λογαριασμούς email (Microsoft Outlook, Outlook Express, Lotus Notes).
Και όλα αυτά σε ελάχιστο χρόνο από το τηλεφώνημα σας!!

01 Επισκευές & Πωλήσεις Η/Υ / Laptop
02 Αναβαθμίσεις Η/Υ & Laptop
03 Reballing - Reflow
04 Τεχνική Υποστήριξη Εταιριών
05 Πωλήσεις Αναλωσίμων & Περιφερειακών
06 Εξόφληση Λογαριασμών Cyta / Ανανεώσεις - Τροποποιήσεις Συμβολαίων